Promovarea clasică, prin pliante sau flyerele nu mai reprezintă o modalitate eficientă în zilele noastre. Acum, totul s-a mutat în online, în special pe rețelele sociale, unde potențialii clienți sunt prezenți non-stop.

La prima vedere, promovarea în mediul online poate părea „floare la ureche”, însă, pentru a avea rezultate eficiente, trebuie respectate anumite reguli.

După ce am accesat și analizat mii de pagini de facebook a unităților de cazare din România, am găsim o serie de greșeli pe care proprietarii le fac:

  1. Pagina business

Ideal ar fi ca o unitate de cazare să aibă o pagină business, unde se pot oferi mai multe informații importante: localizare, scurtă descriere a locației, număr de telefon, adresă de e-mail și site. De asemenea, se poate apela la reclame plătite, pentru creșterea vizibilității. O pagină business prezintă, cu siguranță, mai multă încredere.

  1. Fotografiile si calitatea lor

Turiștii caută, pe lângă informațiile generale, poze. Cât mai multe, din toate unghiurile, cât mai recente. În primul rând, sunt recomandate postările regulate, în al doilea rând, calitatea fotografiilor este mai mult decât importantă. Pozele încețoșate, pixelate sau modificate în exces nu atrag, ci din contră, îl fac pe turist să se orienteze spre altă cazare.

  1. Textul postărilor

Postările repetitive, cu același text și aceleași poze plictisesc.

O pagină unde se postează regulat, cu fotografii clare și texte scurte, pozitive și cu informații suplimentare este o pagină care atrage, convinge și ajută turistul să decidă.

  1. Cazările cu restaurant

Chiar dacă locația are restaurant, acest lucru este pe planul doi. Turistul este interesat, în primul rând de cazare și de cum arată: interior și exterior. Sunt bine venite si fotografiile cu platingul exceptional al farfuriilor și produsele delicioase care se prepară în bucătăria restaurantului, dar turistul vrea să vadă camerele curate, bucătăria utilată, spațiului pe care îl oferă curtea sau ce facilități oferă  locația: șemineu, masă de ping pong, jacuzzi sau ciubăr.

  1. Răspunsul la mesajele de pe pagină și conversația cu turistul

În general, din comoditate și din lipsa timpului, turistul trimite mesaje pe paginile de Facebook a locației pentru informații suplimentare. O greșeală des întâlnită în rândul proprietarilor este timpul în care se răspunde la mesaje. De multe ori, noi am așteptat ore, zile, iar uneori, nici nu am mai primit vreun răspuns. Foarte puțini sunt cei care răspund imediat, dar tot ei au șanse mult mai mari de a face o rezervare.

Pe aceeași idee, amabilitatea proprietarilor este foarte importantă. Câștigă-ți clienții și oferă-le încredere. Amabilitatea face diferența.

Echipa Am fost în Vacanță te poate ajuta cu promovarea unității de cazare în mediul online: listarea pe site, postări pe pagina de Facebook, pe grupuri de profil și pe Instagram. De asemenea, oferim servicii de grafică: machete, colaje, pliante, felicitări sau afișe.

Contactează-ne și hai să facem echipă!